Thursday, April 16, 2009

Selamat Ulang Tahun!


Untuk kenang-kenangan, hari ni saya kuatkan juga semangat untuk menulis entry ini walaupun dah tak punya banyak masa untuk blogging. Lagipun lately, badan selalu letih...tak tau kenapa.

16 April 2009 merupakan ulang tahun kelahiran saya yang ke 32. Memandangkan birthday kebetulan pada hari Khamis, saya pun berpuasa sebagai tanda kesyukuran kepada Ilahi kerana telah memberi saya peluang berada di dunia yang fana ini.

Malam sebelumnya, Abang membeli kek dan menghadiahkan saya sebotol minyak wangi femme HUGO BOSS. Selain daripada tu, kami sekeluarga hanya makan-makan special di rumah.

Minggu lepas, pada 9 April iaitu hari yang sama merupakan hari jadi arwah ayah yang ke 58 tahun. Masih segar di ingatan saya di mana pada tahun lepas saya belanja ayah makan KFC pada hari jadinya. Bila tiba hari jadi saya pada minggu depannya, ayah tiba-tiba datang membawa sebiji kek untuk saya. Terharu saya dibuatnya...

Tahun ini, ayah sudah tiada...hanya doa sahaja yang dapat saya hulurkan buat ayah di sana. Semoga dia ditempatkan bersama para solihin.

Kepada semua yang memberi ucapan, saya ucap terima kasih banyak-banyak. Saya cuma mengharapkan doa daripada anda semua agar saya terus dilimpahi rahmat dan kebahagiaan hidup di dunia & akhirat. Terima kasih.

2 comments:

Neeza Shahril said...

Happy Birthday Nurie..
semoga panjang umur, dilimpahkan rahmat yang mencurah2 darinya dan berbahagia selalu disamping keluarga nurie tersayang...

umur kita tak jauh lah kan.. akak tua 3 tahun.. tuanya akak hahaha!!

nurie said...

Thanks kak neeza. Tua takpe asalkan makin berharga.