Thursday, January 31, 2013

Jengah sebentar....

Assalamualaikum...
I'm back...tapi lepas ni tak taula bila pulak ya.....
untuk kali ni aku tak nak citer banyak...
just nak bagitau yang aku tengah happy sesangat....
sebab apa ek?
ntahla tapi terasa bahagia...bahagia...bahagia...
syukur Alhamdulillah....
9 tahun di alam rumahtangga...
pelbagai karenah dihadapi...
namun semuanya membahagiakan....
thank you Allah...atas rahmatMu...
semakin hari semakin indah...
namun sesekali aku bimbang...
bimbang dengan kelemahan diri...
yang mudah lalai dan alpa...

di saat hidup diuji...
aku merasakan kebahagiaan...
di kala kesempitan menghimpit...
aku rasa semakin dikasihi...
apa lagi yang aku harapkan...
pastinya bukan kebendaan....
hanya rahmat dan kasih sayangMu...
keampunanMu, keredhaanMu & cintaMu...
janganlah Kau menjauh dariKu dan jangan biar aku menjauhiMu...
aku mendambakan cintaMu setiap detik hidupku.

No comments: