Monday, May 4, 2009

Birthday lagi...

Hari ni birthday Abang pula...Selamat Hari Jadi yang ke 35. Dah tua dah...semoga apa yang dicita-citakan menjadi kenyataan suatu hari nanti.


Setiap kali menjelang 4th May, saya mesti bingung macam mane nak celebrate. Nak belikan hadiah, takut dia tak berkenan sebab taste Abang tu tinggi...barang-barang dia semuanya RM ratus2...manalah saya ada duit nak membelinya maklumlah dah tak kerja (beli pun pakai duit Abang jugak).

Kali ni saya buat surprise! Hadiahnya kecil aje tapi saya rasa dia mesti suka sebab saya pernah dengar dia nak beli barang tu...??? Kek pulak, saya beli brownie Secret Resepi sebab dia memang suka makan brownie kat situ (sebenarnya malas nak buat).


Apapun terima kasih pada kawan Abang, si Hisham sebab sudi tolong belikan semua tu...kalau tidak, tak boleh nak surprise langsung ler.

HAPPY BIRTHDAY TO ABANG! LOVE U & HOPE YOU'LL BE A BETTER PERSON.

No comments: