Saturday, August 30, 2008

Kenangan 31 Ogos...

Setiap tahun saya taklah gila sangat bila menyambut hari kemerdekaan. Biasanya saya sekadar menonton cerita2 patriotik dan perarakan pagi merdeka di kaca TV sahaja.

Masa dulu-dulu bila hari merdeka saya suka tengok Mini Parlimen...bukan ape, suka bila tengok budak2 kecik cerita pasal hal-hal negara...tapi sekarang dah takde kot.

Kalau tak silap saya...Puteri Diana meninggal pun 31 Ogos tul tak?

Oh ya...saya decide nak kawin pun pada malam 31 Ogos...

Haaa....hari jadi Mohammad, adik ipar saya pun 31 Ogos...so, Selamat Hari Jadilah untuk adik ipar saya yang berada di Sungai Petani, Kedah.

Apa lagi ye.......tak ingatlah...yang pasti esok Abang ajak shopping raya kat Melaka. So, tahun ni nyambut merdeka kat Melakalah saya.

1 comment:

Neeza Shahril said...

decide nak kawin? ooo.. buat keputusan untuk kawin ye.. ingat ye :). akak tak ingat bila decide nak kawin.. tahu2 merisik.. pas tu kawin hehe.. takde tunang2 sebab jauh... tapi jarak masa tu dekat 2 tahun jugak.. ;)