Sunday, December 28, 2008

Maal Hijrah 1430


Tahun 1430 Hijrah akan memberi lebih makna buat saya. Pada tahun lalu, kebanyakan azam saya menjadi kenyataan tetapi tidak dinafikan ada juga yang tak tercapai. Semoga pada tahun ini perjalanan hidup saya akan lebih baik dan bermanfaat. InsyaAllah.

Azam tahun baru tak boleh tulis kat sini sebab nanti orang kata riak pulak. So, saya tulis tangan kat dalam diari aje. At least ada hitam putih dan susah sikit nak tukar-tukar sebab saya ni mudah tukar fikiran.

Apapun, selamat menyambut Maal Hijrah 1430 kepada seluruh muslimin dan muslimat di seluruh dunia. Semoga tahun 1430 akan memberi lebih banyak ruang untuk kita memperbaiki diri demi mencapai kejayaan hidup di dunia dan akhirat.

2 comments:

Neeza Shahril said...

Salam Maal Hijrah Nurie..
kat sini takde sambutan pun sebab diorang kata, rasulullah s.a.w tak pernah sambut pun maal hijrah..

yannfuad said...

slamat tahun baru 2009..